Voices from the blue side <3

YOOOOO!!,  Idag hade jag väldigt väääldigt tråkigt, :( efter min tunga morgonjour, så jag underhöll mig själv med att titta på svampbob fyrkant <3 och spela Terriotory war :D  det är ganska lätt att se att Josse är på det ena laget och Janne, Anna och nån jäkla Hunter?, är på det andra laget,
På bilden så står Josse och snackar med Janne, Anna som är en väldigt lättretlig typ blev genast arg och tänker skjuta dom, HAHA, lota var inte ledsen, du var faktiskt med på Josse's team, men Anna kastade en granat på dig :(  så du råkade försvinna :(


image5

btw, det är säkert väldigt många som undrar (okej nu ljög jag, det är kanske typ 2 st som undrar)
Hur Josse fick sitt namn till bloggen? RMJ, (RapMaster Josse)
Alla vet ju att Lota's stora idol är RMK, (Rikard med K) så efter att Lota hörde hans typ 2 låtar, så kom hon på det smartaste och tuffaste namnet till sin kära granne,  (I)   

btw, undrar om köttsoppa med klimp är moderat mat?, Tkr det låter lite mycket höger, men gott är det iallafall :D
För idag ska jag till min mormor och äta det :D gott,

Kära Rmj's bloggläsare (typ lota ;D)  mig kommer ni kanske få se mer av,

 / MoDeRaTeN
lota » 2007-09-23 | 17:10:16

Okej, jag vet inte riktigt vars jag ska börja.. men:
1. Jag började undra hur fan det stod till med Josse (jag fick dock förklarat för mig att det var moderaten som skrivit, tur det annars hade jag inte kunnat sova)
2. Man benämner inte ngn så fin person som HUnter med "Ngn jäkla Hunter"!
3. RMJ=Rapmaster Jossääh (<--)
4. Har du tänkt på att folk kan tolka det som att RMK verkligen är min stora idol, PINSAMT.
5. Köttsoppa är bondmat :D
och till sist.. det var svambob-maraton igår på nickelodeon, det missade du va? ;D
(detta var då mestadels riktat till moderaten, om ingen fattade det)

lota » 2007-09-23 | 17:10:41

Okej, jag vet inte riktigt vars jag ska börja.. men:
1. Jag började undra hur fan det stod till med Josse (jag fick dock förklarat för mig att det var moderaten som skrivit, tur det annars hade jag inte kunnat sova)
2. Man benämner inte ngn så fin person som HUnter med "Ngn jäkla Hunter"!
3. RMJ=Rapmaster Jossääh (<--)
4. Har du tänkt på att folk kan tolka det som att RMK verkligen är min stora idol, PINSAMT.
5. Köttsoppa är bondmat :D
och till sist.. det var svambob-maraton igår på nickelodeon, det missade du va? ;D
(detta var då mestadels riktat till moderaten, om ingen fattade det)

lota » 2007-09-23 | 17:11:52

fortsättning..
4. Har du tänkt på att folk kan tolka det som att RMK verkligen är min stora idol, PINSAMT.
5. Köttsoppa är bondmat :D
och till sist.. det var svambob-maraton igår på nickelodeon, det missade du va? ;D
(detta var då mestadels riktat till moderaten, om ingen fattade det)

RMJ » 2007-09-23 | 17:14:21

HAHA, jag såg 2 h med spongebob igår xD

Moderaten » 2007-09-23 | 20:19:50

Men det var svampis maraton idag åxå :D jag nötte det,

Moderaten again » 2007-09-23 | 20:22:31

Förstod du inte att det var jag som bloggade,när du läste rubriken ''Voices from the blue side <3 '' HAHA

lota » 2007-09-24 | 16:47:17

nää, jag såg inte rubriken :p

Josse » 2007-09-24 | 20:15:37

HAHA, hej Rasmus!
Sluta skräm mig med den där signaturen, hahaha.

Doctor Piska [Mäktiga gänget] » 2007-09-25 | 11:30:12

god dag. som vi alla vet gillar jag läder, piskor medmera. Därav mitt perfekta namn, fråga bara din vän Annelie. Hon är ett STORT fan av läderpiskor.. hon är en av mina största klienter hon har ett enormt sortiment av alla möjliga sexleksaker ,bland annat en rövpump och urinrörs-trimmare. Men nu ska jag fara äväg och pumpa skita på mitt kontor. Hejs svejs!
Mvh Dr.Piska

Josse » 2007-09-25 | 13:21:35

Hej igen Dr Piska;)
Jag måste passa på att fråga, nu när jag har chansen:
- Vad har du för relation med Läderkungen? Jag har undrat det ganska länge nu, och hoppas på ett svar:)
Sen undrar jag om Googlemannen (Annelie kan svara på vem det är) finns bland dina klienter?
God eftermiddag!

Doctor Piska [Mäktiga gänget] » 2007-09-25 | 14:19:01

Tack för Din fråga Josse. Jag svarar gärna på frågor. Läderkungen och jag är "speciella" vänner, förstår du. Man kan kalla det många saker men Stjärtisar beskriver nog våran relation allra bäst.Googlemannen är såklart med i mitt register, han har självklart en stor del i mitt företag. Så du förstår Utan Läderkungen, Googlemannen och Janne är mitt företag inget..
Mvh Dr.Piska

Annelie » 2007-09-25 | 14:34:21

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAA

Josse » 2007-09-25 | 14:39:24

Hej, jag tackar och bockar för svaret.
Jag blev lite skrämd av eran relation förut, men nu efter ditt svar känns det mycket, mycket bättre.
Jag tror Googlemannen har lurat dig, du förstår (utan att avslöja för mkt, allt kan inte nämnas såhär offentligt) enligt ditt register finns han med som två identiteter. Jag skulle råda dig att kolla upp det där, så det inte pågår något fiffel. Googlemannen är känd som mannen med de två karaktärerna.
Ha en trevlig fortsatt tisdag, och glöm inte bort att se House ikväll!

Doctor Piska [Mäktiga gänget] » 2007-09-27 | 10:18:09

God förmiddag Josse. Jag har tagit reda på att denna mystiska googleman även är kännd som Janne. Jag blev väldigt chockerad må jag säga! För att båda mina klienter Janne och (aka) Googlemannen köper ett jätte sortiment sexleksaker vare måndag och torsdag. Så det betyder att han måste skämmas över sin fetish, men det borde han ej göra, han borde vara stolt över sin sexualitet! Bara för att han använder hjälpmedel betyder inte det att han behöver skaffa sig en "dubbelidentitet". Jag ska inte glömma att se House, hoppas de handlar om något bra idag. Men nu har jag på min dagliga rövsugning om 5 minuter, tack för din tillrättavisare Josse, ha en trevlig dag.
Mvh Dr.Piska

Josse » 2007-09-27 | 12:59:36

God dag, Dr Piska.
HAHA, ojdå. Googlemannen måste ha problem med frugan med alla de där grejjorna! Eller är det kanske så att han köper lite leksaker till dottern.
Har han möjligtvis köpt "plastpåsar" av läder? Att ha över huvudet d.v.s
Om så vore fallet, tror jag att jag har löst det hela. Och då bör socialen ta sig en titt, hähä.
Lita ALDRIG på en Googleman.
Berätta lite mer om ditt företag:)
På återseende/Josefine

Doctor Piska [Mäktiga gänget] » 2007-09-27 | 13:04:14

God eftermiddag kära Josse. Jan Granström har faktiskt köpt en fetish mask av 100% latex av mig för 3 veckor sedan. Undrar vilka "sexlekar" dom kan ha med den, Frugan kanske blir intresserad och går med på ett härrejävlarns pök! Med alla sexleksaker Janne köpt av mig kan dom nog få många timmars skoj. Nu åter till mitt företag.. jag köper billiga begangnade sexleksaker från vänner mf. och säljer dom vidare till ensamma människor som vill tillfredställa sig själv och andra. själv har jag inte så stort intresse för sådana leksaker i sänghalmen, jag är mer old school (men lite smisk är alltid roligt). Man kan faktiskt kalla mig för sexlivets frälsare eftersom att jag ger glädje och behag till mina klienter. Våga gärna fråga fler frågor. tack för denna gång.
Mvh Dr.Piska

Josse » 2007-09-27 | 13:17:41

God dag Dr Piska! Jag är 99% säker att latexmasken är till dottern. Hon är så förskrackligt ful och eftersom hon är "fucking beroende" var en sådan nödvändig för att hon ska få sig ett ligg.
Jag tror det var ett tag sedan Janne satte på sin dotter, för nu har hon börjat tråna efter 13-åriga pojkar. (Hon själv är 16, TROR vi)
Vilka mer produkter har Googlemannen köpt?
Tar ert företag emot prao-elever? Jag tror nämligen att Annelie är intresserad:)
Ha en trevlig dag/Josse

Doctor Piska [Mäktiga gänget] » 2007-09-27 | 13:29:06

Hej igen Josse. Jag kan förstå att Elisabet kan behöva en sådan sak, jag har nämnligen sett bilder på det stackars barnet. Hon kan inte haft det lätt i grundskolan.. 13-åriga pojkar? Hur kan det vara möjligt? Jag kan slå vad om att min 13-åriga bror inte skulle vilja ens titta på henne i över två sekunder, även fast han inte har kontakt med någon flicka för utom våran moder. Jan har köpt en del piskor, vibratorer, klitoris-stimulerare, latex kläder i olika storlekar, en kartong med överblivna dildos från pensionärshemmet, strypsnaror, handbojor, glidmedel och 100-pack mamba kondomer. Jag skulle verkligen behöva en del prao-elever för jag har en massa jobb att göra i flera veckor framöver, så hon är välkommen till mitt kontor vecka 41. På återseende Josse.
Mvh Dr.Piska

Josse » 2007-09-27 | 15:26:38

Ojdå, jag hoppas du inte fått madrömmar eller blivit illamående efter att ha sett henne? Det är en vanlig biverkning.
Om jag vore du skulle jag koppla din bror, för Googlemannens dotter smyger nämligen runt och våldtar stackars småpojkar.
Ert företag skulle nog gå under om Janne skulle "försvinna". Med tanke på hur mycket han köper, hähä. Läskiga prylar dessutom, jag ska besöka hans jobb om 2 veckor. Då ska jag rigga upp en kamera på hans kontor och se vad som egentligen pågår där.
Jag har en väldigt kristen LITEN flicka på min linje som inte hittat praktikplats ännu, jag skulle kanske be henne ta kontakt med ert företag?
Hej så länge/Josse

Doctor Piska [Mäktiga gänget] » 2007-09-28 | 09:31:52

Mardrömmar? nej, men terapi är en annan femma. Tack för ditt råd Josse, Det första jag gör när jag kommer hem från jobbet är att låsa in min bror i en lite bur och skicka han som importslav till sibirien, "liten pojke på burk" ska det stå på paketet.jag tror personligen att mitt företag skulle gå i konkurs utan Jan Granström.
Bra, då kan du vara min insider-connection till Jan så att säga. Hon kan gärna kontakta mig på min jobbtelefon, 0738088904. Trevlig förmiddag Josse.
Mvh Dr.Piska

Josse » 2007-09-28 | 13:19:07

Om jag vore du skulle jag ta kontakt med ditt försäkringsbolag, du KAN kräva att få ersättning.
De flesta försäkringar täcker nämligen för terapi efter att ha sett Googlemannens dotter. Annars kan säkert Annelie hjälpa dig igenom det svåra, hon om någon vet. Googlemannens dotter's ansikte är inte en lätt börda att leva med!
Var försiktig bara så att din lillebror inte hamnar hos Googlemannen, för du vet. Googlemannen känner många, även i Sibirien!
Jag ska be den kristna flickan att ta kontakt med dig:)
Trevlig helg! /Josse

Doctor Piska [Mäktiga gänget] » 2007-10-01 | 10:40:17

Jag hoppas verkligen att du har rätt Josse, för att jag har spenderat många svenska riksdaler på terapi efter att hat sett på Elisabets grymma och hiskerliga utseende. Ok, jag ska ha ett litet samtal med Annelie om Elisabets ansikte. Tack för ditt råd, jag skickar nog iväg min bror till markoolios hemstad Kirkuk. Vad bra! Då får vi äntligen lite ny personal här, även om det bara är för en vecka eller två. Tack detsamma Josse, trevlig förmiddag.
Mvh Dr.Piska

Josse » 2007-10-01 | 14:43:14

Du gör helt rätt i det!
Hoppas din bror kommer att känna sig tryggare i Kirkuk. I värsta fall bör han kanske byta kön, fast det är klart.. Googlemannens dotter kanske är bisexuell?
Knepigt, knepigt, men lycka till!
Den kristna flickan är lestadian (hur fan man nu stavar det..) så hon har en hel drös med syskon. Kanske dem också vill jobba hos er?
Trevlig eftermiddag/Josse

Doctor Piska [Mäktiga gänget] » 2007-10-02 | 10:34:48

Vad bra! Nu har jag skickat iväk honom på postorder till Kirkuk. Min bror har en så liten snopp så att man kan tro att han är av det kvinliga könet, fast de förstås, om Elisabet är bisexuell så skulle min bror ligga risigt till, för dubbelkönade är väl den bisexuelles största dröm?, inte sant?
Lestadianer(rättstavat Josse =) ) är alltid välkommna till mitt krypin! Jag har bland annat didos i form av krusifix så jag tror att dom kommer trivas. Hej svejs
Mvh Dr.Piska

Josse » 2007-10-02 | 15:21:59

Om du skickade han i en kartong så hoppas jag att du gjorde ett lufthål till honom, så att han är vid liv när han kommer fram, hähä.
Vi får hoppas att Googlemannens dotter aldrig hittar din bror(/syster?)
Jag ska föra vidare om ditt företag, tror minsann varenda en på BF är intresserade av att ha praktik hos er..lärarna också!
Men, jag kan inte lova att dem kommer att jobba. Tror nog bara dem skulle leka hela dagarna med era "leksaker".
Ni kan ju alltid prova prestationshöjande medel osv, på dem:) Det vore kanske mer passande?, det går dem säkert med på.
Hälsningar Josse

Doctor Piska [Mäktiga gänget] » 2007-10-03 | 10:36:01

Oj! Just ja, jag visste att det var någon jag glömt. Jaja, han klarar sig nog i alla fall. I Kirkuk är han så gott som osynlig, för där finns det hem för försvunna pojkar och flickor så som min bror. på BF? Jaså minsann, men då är alla välkommna till min klinik för sexuellt utråkade primater. Bara dom paketerar mina varor så är jag nöjd, dom kan ju självklart få prova en och annan leksak, bara dom gör lite nytta i alla fall. om vi tippar på att de kommer ungefär 250 personer till min klinink så skulle det innebära 2 piller på morgonen och 2 på kvällen, det blir 1000 piller om dagen, men vad gör man inte för att kedjan ska hålla ? God förmiddag.
Mvh Dr.Piska

Josse » 2007-10-05 | 12:51:57

Jag hoppas din bror kommer att trivas där, du får nog skicka dit lite toy's från ditt företag ifall han skulle få långtråkigt.
Men vad bra, då skickar jag dit hela högen när vi har APU. Men akta så dem inte snattar en massa grejjor, det går en massa råneåbor här och dem är inte att lita på, höhö.
Var är ditt företag?
Trevlig helg/Josse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback