:)

Cyberphoto skickar sina ordrar snabbt! En snickers fick jag också. Tack för den!
Jag har provat objektivet lite snabbt, och jävlar vilken skillnad det är mot kitobjektivet! Kommer nog inte använda kitet något mer nu, haha.

Det kändes väldigt skumt att fota med ett fast objektiv, men jag vänjer mig nog:)
Supernöjd är jag iallafall! Nu blir det till att spara till ett nytt tele (vilket lär ta 100 år..).

 

Anonym » 2009-11-14 | 15:36:55

Ja men vad bra då fotar du Tindra också va? :) hahahha. Men du har alltså gjort dig av med telet? Att du inte sa ngt jag hade kunnat köpa det!

Anonym » 2009-11-14 | 22:38:08

Haha, nog kan jag prova fota henne. Men du kan få låna objektivet annars om du vill! ;) Nä, telet är fortf. kvar. Men jag vill köpa ett bättre. Men dom 2 jag väljer mellan ligger kostar ju 6-7 tusen, så det kommer ta ett bra tag innan jag har råd:| Om jag inte börjar inom PK's branch då:)

Anonym » 2009-11-21 | 21:23:38

Aha, då är jag med. Du kan ju annars ansöka om att få bli PK's fosterbarn så hjälper hon dig säkert in i branschen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback