u23g

Tänk att det finns en sport som är mer patetisk än golf. Givetvis är det curling jag tänker på. Hur kan det ens kategoriseras som en sport? :s

Nåväl, på min saker-jag-måste-göra-innan-jag-dör-lista, vill jag vara på någon stor curlingtävling. Typ Curling SM (om det finns). Gärna dam också, bara för att all slags damsport är så jävla plain lame att titta på. Iaf så ska jag sitta bland publiken och invänta det mest "spännande" (...) skedet i matchen då alla andra är tysta av spänning och koncentration. Då ska jag ställa mig upp och bröla "SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPA!".


Jag tror det vore en befriande känsla. Aa, befriande =)

johanna » 2010-03-10 | 20:14:04

ja, det finns curling SM, ja det för finna för damer. Tror det är snart faktiskt. Det finns garanterat biljetter kvar om du vill gå :)

lotta » 2010-03-16 | 18:58:51

äruu dum eller? curling är ju asskoj! Jag satt uppe och såg till typ klockan 4 på natten för det var så spännande :d

Anonym » 2010-03-20 | 18:57:11

men fyfan. booooooooooooooring.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback